.
Hoe onze klant dankzij een ECOM360 webshop +€4000 omzet realiseerde in amper 4 weken!
*Boek je gratis webshop-sessie via deze knop
Graag delen wij het verhaal hoe wij onze klant geholpen hebben met de opbouw van hun webshop en hoe we samen met hen ervoor gezorgd hebben dat zij wekelijks tussen de 1500 en 3000 euro extra omzet draaien.  
Iets meer over de klant:

Cratic.be – specialist in interieur en design benaderde ECOM360 via Facebook voor een overzichtelijke, zoekmachinevriendelijke webshop en praktische marketingondersteuning met als doel binnen 1 maand €500 winst te hebben.

 

Tijdens een eerste gesprek stelde Jan, zaakvoerder bij Cratic, zichzelf even voor en vertelde ons wat hij precies wou en waar hij op dat moment tegenaan liep. Hij droomde ervan om een webshop te hebben. Echter vertelde hij ons dat hij zelf al enkele keren had geprobeerd om een webshop te ontwerpen en op te bouwen maar hij de tijd niet vond om deze om te vormen tot een goed 'draaiende' shop en hij niet goed wist hoe hij de juiste klanten kon vinden hiervoor. Toen wij ons hierna ook voorstelden en we hem enkele resultaten toonden van enkele van onze eigen webshops was hij meteen verkocht. 

 


*Boek je gratis webshop-sessie via deze knop
Probleemschets van de klant en plan van aanpak:
Cratic gaf aan dat ze hun oude website/shop zelf gemaakt hadden, ze hadden hierbij volgende problemen: 

- Gebrek aan professioneel design 

- Te weinig tijd en kennis om deze goed te maken

- Weinig tot geen verkopen

- Geen goede marketingstrategie

- Geen SEO-optimalisatie

- Geen ervaring met advertentiebeheer en SEA ( zoekmachineadvertenties )

- Geen professioneel logo

Cratic: “Samen met ECOM360 bekeken we hoe we de website konden verbeteren, hoe we beter gevonden konden worden in Google en hoe we meer bezoekers of klanten konden aantrekken via onze website en via online marketing.”
Hoe pakten we dit aan?

ECOM360 bouwde eerst een overzichtelijke, zoekmachinevriendelijke webshop met duidelijke pagina's over de producten en toepassingen van Cratic alsook het logo hiervan.
 

Vervolgens gingen we aan de slag met content marketing om de vindbaarheid van Cratic in Google te vergroten. We stelden een publicatiekalender op met relevante artikelen, projecten en FAQ’s voor Cratic en werkten deze ook uit. Als laatste lanceerden we ook conversie-advertenties via Facebook/Instagram en Google. 

*Boek je gratis webshop-sessie via deze knop
Resultaten liegen niet! Bekijk de resultaten hieronder:
De shop en het logo
Cratic: “We zijn zeer tevreden met het werk dat ECOM360 heeft geleverd. Het is een bijzonder informatieve webshop geworden die goed scoort in Google en al goede verkoopcijfers heeft opgeleverd. Onze vorige website bestond uit één enkele pagina, waardoor we moeilijk of niet te vinden waren via Google.”

“Sinds de lancering van onze nieuwe website krijgen we veel meer online verkopen en verschijnen bijna al onze producten regelmatig op de eerste pagina van Google. We gingen op een paar maand tijd van 10 tot wel 200 bezoekers per dag via Google/Facebook ads en dat merken we! We raden ECOM360 steevast aan als de partner voor het bouwen van uw shop en het beheren van uw advertenties."
Resultaten in maand 1, doormiddel van 10 euro advertentiebudget per dag
Wil je na het lezen van deze resultaten zelf ook meer info?
Boek je gratis webshop-sessie via deze knop

CONTACT US

support@ecom360.be

BTW BE 0720.743.157